vineri, 4 februarie 2011

"Simon says.."

Bă, voi ştiţi cât poate bea un golan? Aştept să vad care ştie. :))

Până vă gândiţi voi la răspunsul intrebării de mai sus, vă voi spune care este secretul în a fi un golan adevărat. Totul începe cu gramatica. Regula de bază a gramaticii golăneşti este aceea că o frază care nu conţine cuvântul "pulă" este o frază fără subiect şi predicat. Pula mea, sper c-aţi înţeles!

Încă aştept pareri cu privire la răspunsul întrebarii de mai sus. :D

LE: Cine ghiceşte răspunsul la întrebare, are şansa să fie văzut în societate alături de mine, într-una din zilele care urmează!

17 comentarii:

  1. 1. Imi place cum scrii... de aceea azi te-am intrebat de ce nu ai mai postat nimic, fiind curioasa sa vad ce-ti mai trece prin cap
    2. Esti un golan pt ca folosesti "pula" in propozitii :))
    3. Nu stiu ce sa raspund la intrebarea ta... as putea spune ca bea o gramada, dar ar fi un raspund naspa... deci o sa il astept pe al tau :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai aştept posibile răspunsuri pentru întrebare. :)) Să vedem cine e golan adevarat!

    RăspundețiȘtergere
  3. nu m-as fi incadrat oricum la denumirea de "golan" :)) asa ca... si eu astept posibilele raspunsuri ale golanilor de top :))

    RăspundețiȘtergere
  4. un golan bea pana il prinde garda pentru ca un golan bea "in the hood" cu "homies" mkay? si daca nu il prinde then... un golan bea pana doarme,se trezeste,si intreaba unde-i alcoolul.

    Am zis! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai ziiiiis! Eşti omu' meu de acuma. Promit să te scot la o.. la o atenţie, o măslină, ceva, cu prima ocazie. :)) :*

    RăspundețiȘtergere
  6. in cafeneaua artistilor,maslinele-s moka:))) :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Deci ca sa se stie un golan bea pana nu mai poate sa duca sticla la gura ! Pana e atat de praf [ dar nici chiar atat sa intre in coma alcolica ca virgula nu e cul ! :)) ] incat nu mai poate ! Si in al doilea rand un golan nu boraste niciodata ! Amin ! :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Un golan borăşte, dar borăşte cu stil. ;;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Adica nu este vazut de ceilalti golani :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Bea pana nu mai are bani, sau pana cand cei din jurul lui nu mai au bani :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Se pare că avem un câştigator! Acesta este răspunsul corect: un golan bea în funţie de câţi bani are. Pentru a vă ridica premiul, contactaţi-ne pe facebook sau la id-ul trecut la profil.

    RăspundețiȘtergere
  12. (Asta în cazul în care vă surâde ideea. În caz contrar, vom trage la sorţi o altă persoană care se va bucura de mine pentru câteva ore.)

    RăspundețiȘtergere
  13. ba deci cen-seamna asta? eu trag sa te vad de cateva luni si nici nu ai bunul simt sa imi dai un premiu al doilea sa te vad si eu o juma de ora? da-on plm de treaba :))))

    RăspundețiȘtergere
  14. Pe cuvânt de cercetaş că te las să mă scoţi în oraş cândva. Trebuie doar să-mi fac puţin timp.. :(

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu sa te scot ma?:-W Bine ma scoti tu cand iti faci timp pentru mine :))))

    RăspundețiȘtergere
  16. te-am sunat şi aveai telefonu' închis. :))

    RăspundețiȘtergere