miercuri, 2 noiembrie 2011

La ce m-am gândit eu cât n-am mai scris nimic pe blog? M-am gândit la tot felul de lucruri, care mai de care mai mărețe. Dar ce nu-mi dă pace deloc este gândul că nu mai pot continua așa cum o duc acum. Odată și odată tot mi se va înfunda mie. Să-mi bag pula, de asta mi-e cel mai frică.

Da' tot n-am cel mai mic respect pentru oricare dintre voi. Fie că sunteți proști, fie că sunteți deștepți, fie că sunteți mici, fie că sunteți mari, fie că beți ca lumea, fie că o ardeți ca poponarii, pe suc, fie că sunteți drogați, fie că citiți poezie, fie că le faceți pe amândouă, fie că dați la labă, fie că aveți femeie, da' nu se fute cu voi, că "e prea devreme" și voi prea inapți ca să-i băgați mâna-n beregată și s-o amenințați că-i scurtați venele dacă nu vă suge pula chiar în momentul ăla, fie că îu sugeți pula unei ciori în bmw, da' nu și tocilarului care vă iau cu flori de la școală, că pentru el aveți prea mult respect, fie că vreți să faceți facultate, fie că vreți să fiți jandarmi sau să lucrați la McDonald's, fie că ziceți că vă doare în pulă, fie că chiar vă doare în pulă si nu găsiți niciun rost vieții, fie că ați futut de la paișpe ani, fie că aveți douăj' de ani și replici prea proaste ca să cordiți ceva..

gata, m-am plictisit și ascult asta ---> http://www.youtube.com/watch?v=0xiJ5p8e4IE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu